Sunday 5 April 2015

No to zaczynamy!

Drogi czytelniku!
Serdecznie witamy cię w naszych progach! Jeśli już to czytasz, podejrzewamy, że przybywasz w konkretnym celu, mianowicie przeczytania bloga. Ale ale, może od początku.

Kim jesteśmy?

Książkoholiczkami i fangirlami z zawodu, a amatorskimi pisarkami z zamiłowania. Poznałyśmy się dzięki Anne M, która zaprosiła nas do prowadzenia bloga wraz z nią. Chyba wszystkie chciałybyśmy jej podziękować. :)
O co w ogóle chodzi?

Na blogu będziemy publikować recenzje, ciekawostki, fragmenty książek, gify, posty tematyczne, czyli wszystko, co tylko nas zainteresuje. Naturalnie będzie to związane z książkami... ;)


Ale dlaczego akurat angielski?

Cóż, to jeden z najbardziej znanych języków na świecie. Prawie każdy go zna, a że mamy ambicje, to od razu porywamy się na bloga dwujęzycznego. Oczywiście specami nie jesteśmy, i gdyby ktoś wyłapał błąd, prosimy ładnie o wskazanie go. Dla dobra świata! ;)

Miłego wieczoru
życzy administracja!
 

12 comments:

  1. Super blog. Zapraszam do siebie <3

    ReplyDelete
  2. Świetny blog, zdjęcie z gwiazd naszych wina :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Jedna z naszych licznych miłości :)

      Delete
  3. Książki... Coś co naprawdę lubię, chociaż ostatnio tego nie widać.
    Ale mam małą uwagę - szablon na blogu nie jest zachęcający, przynajmniej dla mnie (odrobinę się przestraszyłam, gdzie ja jestem!), nagłówek w jaskrawych kolorach daje trochę po oczach. Nie ukrywam, że kolorystyka też nie jest dla mnie zbyt dobrze dobrana i... hym... oczywista. Książki kojarzą mi się z dużą ilością tekstu, więc tego podświadomie oczekuję na blogu. A tekst o wiele przyjemniej się czyta (tj. mniej męczy się wzrok) gdy są ciemne litery na jasnym tle.
    Zaczęłam trochę ze złej strony, dlatego napiszę co mi się tutaj podoba! Dwujęzyczność, to po pierwsze. Bardzo lubię takie praktyki na blogach! Strony o mnie - te dwie są zachęcające, szczególnie strona Anne M (na której blog już kiedyś musiałam wpaść, bo wydaje się dziwnie znajomy!). Nie wiem dlaczego ta, pewnie przez te gify, które są kolejnym plusem. Pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
    Replies
    1. szablon jest niedopracowany, ale bloga dopiero tworzymy - jest jeszcze wiele aspektów, nad którymi pracujemy. szablon się zmieni, musisz dać nam trochę czasu ;)
      dziękujemy i również pozdrawiamy!
      xoxo, liska

      Delete
  4. Podoba mi się tutaj u Was :) Obserwuję :) i życzę powodzenia :)

    ReplyDelete
  5. fajny wygląd i pomysł na bloga ciekawie piszesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. [ehhh... typowa osoba, która nawet nie przeczytała posta]
      Po pierwsze: to nie jedna osoba, a cały zespół pisze!
      Po drugie: wygląd nie jest fajny, bo jeszcze nie jest skończony
      [ehhhh... typowy kreatywny komentarz....]

      Delete